Klacht: klantonvriendelijk en gebrek aan deskundigheid

op 14 mei 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Beste..
Hierbij onze klacht betreffende een reservering van een kamer van vrijdag op zaterdag 13 en 14 mei 2016.in hotel Akersloot.

Vorig jaar hadden wij van onze jongste dochter een hotelbon ontvangen voor mijn vrouw en mij.

We hadden voor dit jaar in mei een vakantie geboekt op Texel en het leek ons leuk en praktisch om op de terugreis te overnachten in hotel Akersloot.

Mijn vrouw had van te voren gebeld met één van uw medewerkers of deze hotelbon ook geldig was voor van der Valk hotels.

Het antwoord was ja. Zelfs de code van de hotelbon was niet nodig die op te geven op de vraag van mijn vrouw.

Vrijdagmiddag aangekomen zijnde werden we geconfronteerd aan de receptie dat met deze hotelbon niet kon worden betaald.

De eerste totaal niet relevantie vraag was, weet u nog wie u gesproken hebt dan kunnen wij die persoon hierover aanspreken.

Wat mijn vrouw niet meer wist, maar mijn inziens totaal als klant niet relevant is. Had mijn vrouw die naam wel geweten hadden we dan soms wel de hotelbon kunnen gebruiken?

Persoonlijk raakte ik letterlijk en figuurlijk aardig oververhit.
Zelf werkzaam bij een grote holding (VolkerWessels) verbaasde het mij hogelijk dat er geen leidinggevende bijgehaald werd en alsnog een aanbod kwam om op kosten van der Valk de reservering doorgang te laten vinden. Waar hebben we het eigenlijk over ca. € 50,-. Bizar en te gek voor woorden.

Van een onderneming verwacht ik ongeacht wie verwijtbaar is dat ze een goede naam hebben en die willen houden.
Die jonge dame heeft totaal niet gehandeld in de geest van een goede naam van een onderneming, maar alleen getracht zichzelf in te dekken.

Misschien niet onverstandig er nog eens wat cursussen tegen aan te gooien.

Zo mochten we dan onze lange reis in de pinksterdrukte naar Zeeland met een kater , na een mooie vakantie , naar huis vervolgen in de vele en lange files.

Deze ervaring gaat met mij mee naar onze VolkerWessels bedrijven die nogal eens gebruik maken van de vergaderzalen voor bijeenkomsten met aansluitend koud en warmbuffet.

Draag zorg dat uw personeel een ondernemingsgeest verkrijgt met een lange termijnvisie en geen korte termijn waarbij ze trachten in te dekken en te verantwoorden ten koste van de klant en hierdoor een slechte naam bezorgen aan de onderneming.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door c.maris