Klacht: klantonvriendelijk

op 27 februari 2017 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Ik koop een voetbalshirt op donderdagavond bij ajaxshop.nl met opdruk achterop. De kosten voor een opdruk bedragen normaal €20,-. dit heb ik direct online betaald.Vrijdagmorgen krijg ik van ajaxshop.nl een mail met een aabieding als ik nu een shirt koop de kosten voor een opdruk €10,- kost……Uiteraard even een mailtje gestuurd met de vraag hoe we dit kunnen oplossen….Vervolgens krijg ik de volgende email gestuurd. Zeer klantonvriendelijk en bovenal een dommig antwoord…..Uiteraard de laatste keer dat ik wat koop via dit bedrijf. De vrijdagavond dat ik bestel via de website moet de aanbieding al getoond worden voor vrijdag….Dan had ik de keuze gehad of ik had willen wachten tot de volgende morgen. Uiteraard had ik een week later niet hier over gezeurd, maar een aantal uren later vind ik het niet terecht.

Beste Rene,

Bedankt voor je e-mail. Gedurende het hele seizoen is er op diverse momenten sale of zijn er speciale (tijdelijke) acties. Deze zijn echter niet (altijd) verbonden aan vaste begin en einddatum, vergelijkbaar met bijvoorbeeld de ‘uitverkoop’ bij andere winkels. Hierdoor kan het voorkomen dat je een keer zowel voor als achter het net vist. De korting zullen we niet alsnog achteraf toekennen, we hopen op jouw begrip hiervoor.

Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan kun je contact opnemen met Ajax Fancare via telefoonnummer 0900-AFCAJAX (2322529).

Ajax Fancare is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 20:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 14:00 uur.

AFC Ajax
Afd. Fancare

Ik zou tevreden zijn als ze mij €10 euro retour doen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ajax Shop

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ajax Shop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door renek12345