Klacht: Klantonvriendelijk

op 24 februari 2017 over Scapino in de categorie Kledingwinkels

Manager van scapino kerkrade snouwtt de scapinomedewerkers in de winkel aan waar de klant bij is terwijl de medewerkster mij als klant aan het adviseren was over schoenen . De medewerkster was aan het poetsen van de schoenrekken en de manager zij dat ze het snel klaar moest hebben ,daarna moest de medewerkster van de manager voor naar de winkel komen zodat ik het gevoel had dat ze mij niet mocht adviseren over schoenen.
Dat vind ik niet goed als klant.

Ik heb het liefs dat er een vriendelijke manager komt en niet zo een manager is die de scapinomedewerkers aansnouwt.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Scapino

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Scapino nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Scapino in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scapino een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scapino

Heeft op 27 februari 2017 om 09:42 geantwoord

Goedemorgen Jos,

Wat vervelend dat je een klacht hebt over ons filiaal in Kerkrade.

Ik wil je klacht doorsturen naar de rayonmanager van het filiaal. Die bespreekt het met de filiaalmanager waarna een van beiden telefonisch contact met je opneemt. Binnen 3 werkdagen daarna kun je een telefoontje verwachten.

Ik vertrouw erop dat jullie er samen uitkomen.
Als je verder nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Saskia
Klantenservice Scapino

Heeft op 27 februari 2017 om 17:54 geantwoord

Ik vind dat de filiaalmanager het zelf met zijn personeel op moet lossen en zich eens beter tegen zijn personeel op moet stellen.

Bericht van Scapino

1 jaar geleden - Beste Jos, De rayonmanager gaat dit zeker met de filiaalmanager bespreken. Want het is natuurlijk niet de bedoeling dat er zo met personeel om wordt gegaan. Omdat wij dit uiterst serieus oppakken, word je gebeld om dit persoonlijk te bespreken. Met vriendelijke groet, Lizet Klantenservice Scapino

Alle klachten die gemeld zijn door Alibaba1234