Klacht: Klantonvriendelijk

op 22 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Een aantal keer ben ik bij de Kruidvat Keizerslanden te Deventer geweest. Het personeel daar is zeer klantonvriendelijk, als je vraagt waar iets ligt, dan word er met een vinger gewezen waar het ongeveer zou moeten liggen en kan je vervolgens dus alsnog zelf op zoek in de schappen naar het product die je zoekt. Bij de kassa is het al meerdere malen voorgekomen dat er maar 1 kassa open is en er een rij staat tot halverwege de winkel, het overige personeel wat in de winkel staat gaat gewoon verder met het uitpakken van de vracht, waardoor je soms wel 20 minuten in de rij staat te wachten.Als je eenmaal aan de beurt bent en dus snel weer weg wilt kan je ook nog een opmerking krijgen of je chagerijnig bent. Het is hierom al een aantal keer voorgekomen dat ik alle producten weer heb teruggezet, naar buiten ben gelopen en naar een andere drogist ben gegaan. Het stoort mij ook zeer dat deze kruidvat pas om 9.00 uur in de ochtend open gaat, ik ben gewend dat de filialen van jullie om 8.00 uur open gaan. Verder is dit filiaal ontzettend smerig.Bij deze kruidvat moet je een trap op om de winkel in te kunnen, de trapleuning en de trap zelf plakken ontzettend. Halverwege de trap staan al rekken met producten waardoor de kinderen zich niet vast kunnen pakken aan de leuning en er dus gevaarlijke situaties kunnen ontstaan.

Ik ben pas tevreden als de medewerkers mee lopen wanneer je een product zoekt. Klantvriendelijk wordt behandeld, een goedemorgen kan er bijv. ook wel vanaf. Wanneer er een grote rij aan de kassa staat dat er word bijgesprongen en niet verder gaat met de vracht. de trap en de winkel worden schoongehouden en wat aan de veiligheid op de trap wordt gedaan.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lenonie