Klacht: klantonvriendelijk

op 18 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij staan bij de kassa en hadden al afgerekend roept een meisje van het filiaal met de rug naar de klanten toe om verplicht te pinnen ivm onze veiligheid asocialer kan het niet geld is nog steeds een wettig betaalmiddel maar in schijndel zijn meer klachten want ze hebben de zaak niet op orde er is geen organisatie en de bedrijfsleider geeft daar niks om er lopen steeds meer klanten weg hoop voldoende geinformeert te hebben

Gewenste Oplossing:

wanneer wij op een normale manier boodschappen kunnen doen nu gaan we naar een andere supermarkt omdat wij niet serieus worden genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

6 maanden geleden - Het wordt tijd dat er ingegrepen wordt er blijven klachten komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]