Klacht: Klantonvriendelijk

op 16 juli 2017 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Vandaag een afgeprijsde blazer gekocht bij Mango Nieuwegein….een “goedendag” bleef uit….er werd niets gezegt….prijskaartje werd gescand…..gevolgd door de vraag ” pinnen”? Ik gaf aan dat ik.nog niet wilde pinnen omdat de prijs op de kassa afweek van de afprijs sticker! Reactie ..De.sticker is niet goed….hoort hier niet op! Heeft u die er zelf niet opgeplakt?? Dit alles met een compleet ongeïnteresseerd onvriendelijke houding…..! Als klant voelde is me absoluut niet gewenst en uiterst onvriendelijk behandeld. Het trieste is dat ik blazer.echt wilde hebben….dus heb uiteindelijk eieren voor mn geld gekozen met.ee . Hele vervelende nasmaak! Wat een vreselijk klantonvriendelijk personeel achter de kassa

Klantgerichte behandeling met fatsoenlijke uitleg! Voor nu en in de toekomst voor mij rn alle overige klanten!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natasja19744444