Klacht: Klantenservice zo slecht!

op 06 juli 2016 over Delta in de categorie Energieleveranciers

Verhuisd! Telefonisch mijn adres gewijzigd en tevens mijn kabel en elektra opgezegd bij de delta. Water zou ik nog wel behouden en voor 16 euro per maand afnemen bij de delta. Ik had altijd een automatische incasso en dat wou ik ook graag zo houden. 3mnd later ontvang ik opeens een brief van de delta dat ze het water gaan afsluiten! Nooit geen mail of telefoontje of post ontvangen. En dat vind ik ook niet gek want op de brief zelf staat zelfs nog mijn oude adres doorgekrast en mijn nieuwe adres handmatig er achter geschreven door iemand van de delta. Daaruit blijkt toch al dat jullie je administratie zelf niet goed op orde hebben DELTA! Sorry ik had misschien beter op m\’n bankafschriften kunnen kijken maar ging ervan uit dat het goed geregeld was (was net bevallen) maar om mij nou 4x adminiatratiekosten te laten betalen voor een fout die bij jullie administratie zelf ligt vind ik ronduit klantonvriendelijk.

Ik verwacht dat de administratie in orde gemaakt wordt en ik hiervoor niet hoeft te betalen.
Ik betaal uiteraard wel gelijk het bedrag wat ik verschuldigd ben van mijn maandelijks factuur.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Delta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Ilse Van dommelen