Klacht: Klantenservice zegt iets toe, 31 uur voor vertrek nog geen duidelijkheid over accomodatie

op 26 juli 2016 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

In mei heb ik contact met de accomodatie opgenomen over de voorzieningen en de geschiktheid van de accomodatie voor kinderen. Deze bleken voldoende te zijn voor onze vakantie. Vervolgens bij Expedia gereserveerd. Eind juni nogmaals accomodatie gebeld om te vragen wat er aanwezig is, zodat overige spullen meegenomen kunnen worden.
Nu blijken wij een andere accomodatie te hebben dan wij eerst hadden verbonden. De betreffende persoon geeft aan dat de reservering dan geannuleerd moet worden. Vervolgens met Expedia contact gehad. Zij geven aan dat zij het begrijpen en hebben contact met het hotel gezocht. Na drie dagen en diverse mails is er duidelijkheid. Wederom met Expedia gebeld en we kunnen de reservering annuleren, maar betalen 3 nachten ivm annuleren. We gaan hiermee akkoord, maar geven aan eerst andere accomodatie te willen zoeken aangezien de vlucht al vast staat.
Nieuwe accomodatie gevonden en afgesproken dat we deze per 31 juli kunnen huren. Voor de periode van 28 juli t/m 31 juli willen we van de huidige accomodatie gebruik maken. Expedia heeft gebeld naar de accomodatie. Nu blijkt dat we helemaal niet mogen annuleren en ook de 3 nachten is bij niemand bekend. Onderdeden hebben wij de andere accomodatie geboekt en nu blijken we ook aan de eerste accomodatie vast te zitten. Expedia laat dit escaleren, stuurt dit naar Expedia Amerika en dan horen we meer. Ze zeggen steeds dat het bedrag te hoog voor Nederland is om terug te storten. Dit hebben ze op donderdag 21 juli gedaan. Ik zou zsm worden teruggebeld. Afgelopen dagen steeds gebeld en alleen gehoord dat Amerika erover gaat. Ondertussen niets wijzer geworden en we weten niet of we het geld terug krijgen of dat we nu 2 accomodaties hebben. Expedia geeft aan dat het bij Expedia Amerika ligt. Na contact met Expedia Amerika wordt er naar Nederland gewezen. Nu (31 uur voor vertrek) weten we niet of we gebruik van de eerste 3 dagen kunnen maken en of we ons geld terug krijgen of dat we een hele dure vakantie hebben met 2 accomodaties

Als ik mijn geld terug krijg of als ik de eerste 3 dagen in de accomodatie kan verblijven en het restant terug krijg.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Juf M.B.R.