Klacht: klantenservice zeer slecht

Nicole Dispa op 29 juli 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

De klantenservice van Vidaxl is telefonisch onbereikbaar. De enige manier om iemand te bereiken is via de chatbot. Deze manier van comminiceren is ver onder de maat en je krijgt vertaalde geautomatiseerde antwoorden.

Ik wil een artikel retourneren maar dat lijkt vooralsnog onmogelijk. Ze bieden een eenmalige korting van 15 euro als ik het product houdt.

Ik ben pas tevreden wanneer ik een duidelijk antwoordt krijg over hoe een waarheen ik de producten kostenloos kan retourneren

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste, Wat vervelend om te lezen dat je niet het gewenste contact krijgt met de klantenservice. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met verdere informatie om je bestelling te retourneren. Zou je op deze e-mail willen reageren? Voel je vrij om contact met mij op te nemen wanneer je vragen hebt. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Nicole Dispa

1 jaar geleden - Beste Femke, Ik heb de e-mail ontvangen maar voor de volledigheid ook via deze weg mijn gegevens; Het gaat om 3 dozen vinyl vloertegels van 15 kilo per doos. De dozen zijn ongeopend. Het kan opgehaald worden op adres: Asterstraat 22, 5462 BG te Veghel. Ik ben bereikbaar op telefoonnummer 06 36167968 en mijn e-mail adres is [email protected] Het kan opgehaald worden in de ochtend. Ik ben zeker tot 13.30 thuis. De dag van het ophalen maakt niet uit. Wel vind ik het fijn om te weten wanneer het wordt opgehaald zodat ik zeker thuis ben. Met vriendelijke groet, Nicole Dispa

Bericht van vidaXL

1 jaar geleden - Beste Nicole, Zou je op de e-mail die ik je gestuurd heb van 10 augustus kunnen reageren? Ik maak namelijk graag voor je de terugbetaling in orde maar heb hier nog wat gegevens voor nodig. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Femke vidaXL

Reactie van de melder van de klacht Nicole Dispa

1 jaar geleden - Beste Femke, Ik heb je een reactie gestuurd op je mail van 10 augustus en daarbij gevoegd de foto's van de verzendbewijzen. Die moet als het goed is in je inbox zitten. Nogmaals; ik heb gekozen voor achteraf betalen heb dus nog geen bedrag betaald. Ik wacht nog steeds op de factuur voor de pakketten (2x vinyl vloertegels). Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 16 september 2021 om 10:53 geantwoord

Beste,

Het is alweer een geruime tijd geleden dat je deze feedback geschreven hebt. We hebben inmiddels al contact met je gehad om de problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen. Ik help je graag verder.

Femke
vidaXL