Klacht: Klantenservice Zara

op 08 augustus 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Ik probeer al sinds 6 april 2016 in contact te komen met een leidinggevende van de klantenservice i.v.m. een zeer onbeschofte en brutale medewerker die wel even een incassobureau op me af zou sturen als ik het verkeerd geprijsde artikel niet direct zou betalen. In de afgelopen maanden zijn er al drie personen (Khaled, Dina en Ayan) in beeld geweest die leidinggevende zouden zijn, maar steeds als ik terug bel zijn deze personen niet meer werkzaam bij Zara. Nu er zojuist weer iets mis is gegaan met een zending (ik heb een kapot artikel geretourneerd en zou een nieuw artikel thuis gestuurd krijgen, maar is niet gebeurd) is voor mij de maat vol. Nadat ene Shabana mij lang in de wacht heeft laten staan kreeg ik op een verwaande toon te horen dat er geen Nederlands sprekende leidinggevenden bij Zara werken.

Ik ben tevreden als ik fatsoenlijk te woord word gestaan door een Nederlands sprekende leidinggevende die mijn klacht serieus neemt en er daadwerkelijk iets mee doet.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dax Die