Klacht: Klantenservice werkt niet mee

op 16 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoontje heeft zijn favoriete knuffel laten liggen in de bus. Ik heb direct de klantenservice gebeld. Maar deze zegt dat het onmogelijk is om contact te leggen met de chauffeur. En dat ik de eerstvolgende werkdag (dat is maandag over 3 nachten) na 16:00 uur op de site moet kijken voor gevonden voorwerpen. Dat worden 3 zware nachten, persoonlijk drama voor mijn zoontje.
Na vriendelijk verzoek en vraag om begrip voor de situatie, deed de klantenservice medewerkster niet haar best mee te werken, ze was zeer star en niet inlevend. Ik kan me in de huidige tijd niet voorstellen dat er geen mogelijkheid is om telefonisch of op andere wijze contact te leggen met een chauffeur. Ik ben daarom niet tevreden over de medewerking van de klantenservice van Arriva.

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als er wel contact was gelegd en de knuffel 'veilig' gesteld zou zijn door de chauffeur. Met die wetenschap zou het tijdelijke verlies een stuk minder verdrietig zijn en was er weer hoop. Nu is het maar afwachten of er over 3 dagen iets op de site staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 17 februari 2018 om 09:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen jwvugt,

Balen dat de favoriete knuffel van je zoon is blijven liggen in de bus van lijn 326. Ik begrijp dat dit voor hem helemaal niet leuk is. Op https://www.arriva.nl/noordbrabant/service-contact/verloren-voorwerp-melden.htm kun je lezen hoe een verloren voorwerp, waaronder een knuffel, kan worden teruggevonden. Wanneer de knuffel wordt gevonden dan zal deze worden geplaatst op de website. Hopelijk is je zoon snel weer in het bezit van zijn knuffel. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Jan
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door jwvugt