Klacht: Klantenservice? Welke klantenservice….

op 11 juli 2017 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

De staatsloterij in een notedop. Klantenservice trekt op niets, heeft niet eens met personeel (sommige wel, die horen niet eens in een dienstverlenende service thuis) te maken maar met beleid. Ze hebben een ombudsdienst van zichzelf, dus een kok die zijn eigen soep gaat keuren. Al zijn ze daar overigens sinds 9 juli mee gestopt. Ik heb een klacht uitgezet, ik moest volgens de onbeschofte leidinggevende vier weken wachten, maar het zijn er inmiddels al zeven. Maar nog steeds geen reactie.

Op priveberichten wordt niet meer gereageerd of gelezen. Ik heb de proef op de som genomen, en via een andere account een privebericht gestuurd. Binnen een half uur een antwoord.

Diverse malen heel lang aan de lijn gehangen voordat je iemand te spreken krijgt, die kan je dan zogenaamd niet helpen en gaat je dan doorverbinden, en dan krijg je na 20 min wachten niemand aan de lijn, en uiteindelijk kom je dan doodleuk bij dezelfde persoon uit die je had doorverbonden en die vraagt je dan na 45 min aan de lijn te hebben gehangen om een andere keer terug te bellen.

Dan bel je opnieuw op om een leidinggevende te spreken die misschien schot in de zaak kan helpen, dan wordt je opnieuw doorverbonden. Daar krijg je uiteindelijk een onvriendelijke leidinggevende aan de lijn, die na minuten praten zegt dat ze niets voor je kan doen, dat ik naar de andere afdeling moet bellen en daar mijn beklag moet doen. Dus word ik terug in de wacht gezet, drie en dertig minuten later zit je eindelijk met iemand aan de lijn, vraag je daar om de leidinggevende, gaat ze het navragen, blijkt het gewoon dezelfde leidinggevende te zijn die je niet meer te woord wilt staan, dus je wordt doorverbonden, naar dezelfde vloer.

En dan komt er nog wat leukst, naast hun eigen ombudsdienst, is er nog een andere pagina van de staat, dat je kan gebruiken om je klacht te deponeren als je er met de staatsloterij niet uitkomt, maar je raadt het al. De link naar die pagina werkt niet. Om te gillen dit.

Maar er is ook wat positiefs te melden.Ze zetten het door, en ze beloven dat ik zeker een antwoord gaat krijgen. Ik hoop wel dat het nog in dit leven is, want het tempo waar de staatsloterij in werkt zal het nog wel even duren. Misschien dat de misleidende directeur, eens zijn knip kan trekken, door meer mensen in dienst te nemen.

En als men bij de staatsloterij niemand zijn verantwoording neemt, zal ik alles in werk stellen, media, rechter etc om de praktijken van hen maar eens verder onder de aandacht brengen.

Dat ik eindelijk feedback krijg over mijn klacht, al was het alleen maar dat ze meer tijd nodig hebben, maar het is non communicatie van de bovenste plank

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

Reactie van de melder van de klacht staatsloterijtrapernietin

1 maand geleden - Het was nog niet in behandeling genomen omdat het al zes weken op een agent zijn naam stond en niet doorgezet os grweest. En niemand die het zag. Ongelofelijke bende....

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door staatsloterijtrapernietin