Klacht: klantenservice verbindt steeds door

op 27 september 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Steeds maar door worden verbonden.

Sneller naar de juiste afdeling worden doorvervbonden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht moena

2 maanden geleden - Ik had een dinerbon gekocht (2e hoofdgerecht gratis) bij Kruidvat, betaalt met 200 punten en voor 's avonds wilde ik gelijk een restaurant reserveren met de activatiecode die ik had gekregen. Restaurant besproken, maar ik kreeg maar geen bevestigingsmail. Ik heb het wel 10x geprobeerd. Daarna het restaurant gebeld, maar daar hadden ze van mij geen reservering binnen gekregen. Toen belde ik maar de klantenservice van Kruidvat om uitleg te vragen. Maar....ik werd steeds weer doorverbonden. Niemand wist er zogenaamd van af. Na de 6e keer heb ik (boos) opgehangen. En dat noemt zich klantenservice. Laat me niet lachen. We zijn toch naar dat restaurant gegaan. De eigenaar was verbaasd over die kassabon waar de activatiecode op stond. Volgens hem had ik een voucher nodig, maar die kreeg ik dus steeds niet. Maar de eigenaar heeft toen een belletje gepleegd en na 10 minuten kwam hij zeggen, dat wij toch van de korting gebruik konden maken. Hulde voor deze eigenaar, die moeite doet voor zijn klanten. Dat kan ik dus niet zeggen van de klantenservice van Kruidvat.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moena