Klacht: Klantenservice van nul en gener waarde

op 01 mei 2020 over Baby-Dump.nl in de categorie Babykleding

Ik heb 10 dagen geleden een product besteld bij Baby Dump, dat normaal op voorraad was. Dit is door hen nog steeds niet bij PostNL aangeleverd, enkel aangemeld. Ik heb daar eerst via de mail navraag over gedaan en via FB Messenger. Bij de laatste chat kreeg ik te horen dat ik beter de Klantenservice kon bellen. Zo gezegd, zo gedaan gisteren. Zij zeiden, dat ze telefonisch even wilden informeren bij het magazijn, ze kwamen na enkele minuten bij me terug, dat ze het magazijn niet te pakken kregen en daarom een interne mail zouden sturen. Vanochtend heb ik maar weer naar de Klantenservice gebeld, ik moest 15 minuten wachten voordat ik iemand te spreken kreeg. Deze zei enkel dat ze gisteren het magazijn gemaild had en nog geen bericht had en verder niks voor me kon doen!!! Ze wist ook niet te zeggen wanneer de mail door het magazijn dan wel beantwoord zou worden.Ik vind dit uitermate klantonvriendelijk. Zo behandel je een serieuze vraag niet. Hier schiet je totaal niets mee op.

Wanneer er DIRECT stappen worden ondernomen, mijn product wordt ingepakt en verzonden. Wanneer ik niet steeds afgescheept blijf worden!!!
Dit is een cadeau, hetgeen de kwestie enkel nog vervelender maakt. Ik vind dat ik mag verwachten, dat een product dat op voorraad is, in een Nederlands warenhuis ligt, toch echt na 10 dagen al lang bij de klant aanwezig had moeten zijn. En dit heeft niets met PostNL te maken, want daar hebben ze het nog niet van Baby-Dump ontvangen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby-Dump.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby-Dump.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht IngPietNoordermeer

3 maanden geleden - Bericht van klant: Na een hele tijd is het product eindelijk geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door IngPietNoordermeer