Klacht: klantenservice restaurant

op 29 augustus 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Afgelopen zondag kwamen we een prachtig restaurant bij v.d. Valk binnen. We keken onze ogen uit. Zo mooi. Vriendelijk werden we naar een tafel geleid en er kwam meteen iemand naar ons toe om bestelling op te te nemen. We kregen een GROOT (te) menukaart in onze handen en er werd gevraagd wat we wilden drinken. De bestelling voor mij werd een varkenshaas. Daar werd dan risotto bij geserveerd. Ik gaf aan of daar iets anders voor in de plaats kon krijgen. Nee u krijgt
er ook nog patat en aardappels bij. Jammer dat er geen andere moeite werd gedaan. Ik liep zelf met krukken en ik kon zelf niet een salade halen ergens ver in de zaal. Jammer dat er niet aangeboden werd om het voor mij te halen. De sperzieboontjes met een klein plakje spek. Dat was helemaal koud en verschrompeld. Het was ook niet meer dan 5 kleine boontjes.Later werd het drukker en viel het mij op dat de ober die ons hielp helemaal opging in andere mensen/bekenden waar hij alle aandacht aan gaf. We moesten er langer door wachten enz.
Een vriendelijk praatje ging alleen naar de bekenden toe. Ik voelde me niet meer de gast, terwijl bij het binnenkomen ik me gastvrij voelde.
Jammer. Het nagerecht werd met slagroom geserveerd wat al helemaal aan het slinken was. (beter misschien om echte slagroom te gebruiken)?
Ook was bij de dames blanche de chocoladesaus koud!
We zijn nu bij verschillende restaurant geweest maar dit viel echt tegen.
Ook waren we misschien verwend bij de andere restaurant waar je een iets kreeg aangeboden tijdens het wachten op je bestelling.

Zie bovenstaande; Ook bestel ik misschien te weinig ik wil me gast blijven voelen zodat ik dan ook graag terug kom!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gastvrij