Klacht: Klantenservice reageerd niet

op 06 juli 2016 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week via marktplaats aanbieding een case voor mijn Iphone besteld. Toen ik een paar dagen later de bestelling thuisgestuurd kreeg, bleek dit een totaal ander produkt te zijn. Heb ze inmiddels al drie keer een mail gestuurd met de vraag of ze mij de goede case kunnen opsturen, maar ik krijg totaal geen reactie. Zeer slechte zaak vind ik.

Gewenste Oplossing:

Als ze mij de goede case toesturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2016 om 07:38 geantwoord

Ze hebben beloofd met een oplossing te komen. Maar ik hoor nu al dagen niks meer van ze. Lijkt me toch niet zo moeilijk. Stuur gewoon het goede artikel naar mij toe.

Bericht van we can make it

1 jaar geleden - Beste heer van Straaten, Wij hebben op de mail contact gehad. Ik heb u zojuist een mail gestuurd waarin ik vraag om uw ordernummer zodat ik voor u een terugbetaling kan verzorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 11 juli 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben klacht al in het verleden opgelost met behulp van onze klantenservice.
De oplossing die overeengekomen is met de klant betrof een refund. De klacht is netjes afgehandeld en het betaalde bedrag is volledig teruggestort. We proberen klachten altijd zo snel en vriendelijk mogelijk op te lossen met onze klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Rvs1977