Klacht: Klantenservice reageerd niet

op 06 juli 2016 over we can make it in de categorie Internetshops - Algemeen

Vorige week via marktplaats aanbieding een case voor mijn Iphone besteld. Toen ik een paar dagen later de bestelling thuisgestuurd kreeg, bleek dit een totaal ander produkt te zijn. Heb ze inmiddels al drie keer een mail gestuurd met de vraag of ze mij de goede case kunnen opsturen, maar ik krijg totaal geen reactie. Zeer slechte zaak vind ik.

Als ze mij de goede case toesturen

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door we can make it in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat we can make it een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

we can make it

Heeft op 07 juli 2016 om 07:52 geantwoord

Beste heer van Straaten,

Wij hebben u zojuist een mail gestuurd met daarin onze verontschuldigingen voor de late reactie en een passende oplossing. Wanneer u hier op reageert zullen wij uw case direct oppakken en hier mee aan de slag gaan. Ik hoop u hiermee van dienst te zijn.

Robbie
We Can Make It

Heeft op 12 juli 2016 om 07:38 geantwoord

Ze hebben beloofd met een oplossing te komen. Maar ik hoor nu al dagen niks meer van ze. Lijkt me toch niet zo moeilijk. Stuur gewoon het goede artikel naar mij toe.

Bericht van we can make it

8 maanden geleden - Beste heer van Straaten, Wij hebben op de mail contact gehad. Ik heb u zojuist een mail gestuurd waarin ik vraag om uw ordernummer zodat ik voor u een terugbetaling kan verzorgen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rvs1977