Klacht: Klantenservice onbereikbaar/pakket zoek.

op 19 oktober 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Onlangs heb ik voor het eerst een product besteld bij BCC. Dit zal ook de laatste keer zijn dat ik dit doe. Ik wacht al twee dagen op mijn pakket thuis, maar er wordt via track&trace aangegeven dat ik niet thuis ben geweest. Ik probeer al twee dagen de klantenservice te bellen, maar ze zijn telkens of onbereikbaar of de hoorn wordt er gewoon op gegooid. Op het moment dat ik eindelijk iemand te spreken heb gekregen toont hij totaal niet de wil om met mij naar een oplossing te zoeken. Het enige wat ik te horen krijg is: wacht maar de vijf bezorgmomenten af, daarna kijken wij verder. We kunnen niets voor je doen. En letterlijk: wij zijn een onderneming en geen consument, zo gaat het nou eenmaal soms. Toen viel ik al helemaal van mij stoel. Ik heb gevraagd of zij het product terug willen nemen en mijn geld willen terugstorten. Hier krijg ik als antwoord op: u moet alsnog de vijf bezorgmomenten afwachten en het kan drie weken duren voordat u uw geld terug krijgt.

Ik wil mijn geld binnen een redelijke termijn terug en drie weken is belachelijk.

Binnen 5 werkdagen het geld terug hebben en klacht afgehandeld.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 09 november 2017 om 11:21 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door VeniEtinam