Klacht: Klantenservice onbereikbaar en simkaart nooit ontvangen

op 05 september 2018 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanochtend 22 minuten in de wacht, heb ik nauwelijks mijn naam gezegd, verbreekt de verbinding. En ik word niet eens teruggebeld!
Dus bel ik zelf nog een keer. Ben inmiddels 42 minuten in de wacht!!!!
Dit is zo enorm vervelend want ik heb de simkaart nodig van het abonnement dat ik bij hen heb afgesloten en dat heb ik niet ontvangen (Is al een maan geleden ingegaan grrrr). Hoe lang gaat het nog duren??

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn simkaart binnen 24 uur in huis heb, een vergoeding van de afgelopen maand dat ik geen gebruik heb kunnen maken en een vergoeding van ruim een uur dat ik in de wacht sta terwijl er aan het begin van het gesprek wordt gemeld dat de wachttijd tussen 10-15 minuten is. Grrrr..

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 05 september 2018 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door hoopvol_dat_juiste_ service_wordt_gegeven