Klacht: Klantenservice onbereikbaar en geen terugbetaling ontvangen.

op 05 juli 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Ik wacht al 2 weken op terugbetaling van 2 retourzendingen met een totale bedrag van €241,90. Op 19-6 en 22-6 netjes een bevestigingsmail over de retourzendingen ontvangen. Ik heb de afgelopen week 4x een mail gestuurd en ik wacht na een week nog steeds op antwoord. De afgelopen 3 dagen de klantenservice geprobeerd telefonisch contact te krijgen maar dat nummer is niet bereikbaar. Ik krijg geen contact met ze. Op de website wordt vermeld dat vanwege de drukte er vertraging is. Begrijpelijk maar onacceptabel dat er geen enkele mogelijkheid is om contact met ze te krijgen.

Als ik mijn geld heb ontvangen, excuses en een kortingsvoucher.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Ivy-Yrida

4 maanden geleden - Ik betreur het ten zeerste dat zalando via klacht.nl mijn klacht niet in behandeling wil nemen en dat terwijl ze per mail en telefonisch onbereikbaar blijven. Wel heb ik inmiddels een karige mail ontvangen dat er een storing is. Ik wacht dit nog 2 weken af en dan ga ik verdere stappen ondernemen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ivy-Yrida