Klacht: Klantenservice niet bereikbaar voor aanmelden retour! Klantenservice reageert niet op mail of tientallen telefoontjes!!

op 19 november 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik word radeloos van de leenbakker.nl klantenservice! Ik heb een nu anderhalve week geleden een bank geleverd gekregen die helaas net iets te groot is om naar binnen te tillen. Ik heb alles naar mijn idee goed opgemeten maar toch blijkt hij net iets te groot te zijn.. Dat op zich is al stom en balen genoeg. De bezorgkosten waren 45 euro en de ophaalkosten weer 45 euro, begrijp ik van de website van leenbakker. Dit is 90 euro in totaal en dat vind ik ook al erg balen natuurlijk! Ik wilde anderhalve week geleden gelijk de klantenservice te pakken krijgen om de retour aan te melden (dit kan alleen telefonisch voor grote paketten zoals deze bank). Toen ik belde kreeg ik een bandje dat mij vertelde dat op dit moment er een langere wachttijd dan gebruikelijk is en ze me vriendelijk adviseren een later tijdstip terug te bellen.. Ik heb inmiddels al iedere dag meerdere malen (zeg maar gerust 50+ keer!!) sinds vorige week maandag gebeld… Met steeds dat bandje met dezelfde boodschap, waarna er door de leenbakker klantenservice doodleuk wordt opgehangen! Help! Ik wil gewoon heel graag iemand spreken die me kan helpen de bank te retourneren!! Dat is toch niet teveel gevraagd?! Ik heb nog nooit zo’n slechte ervaring gehad met een klantenservice of met kopen bij een webshop.. De fysieke winkel(s) van leenbakker heb ik ook gebeld maar die zeggen dat ze mij niet kunnen helpen omdat het voor de webshop is… Ik heb leenbakker.nl ook al een mail gestuurd op 10 november maar nog geen reactie gekregen…

Dat ik eindelijk de retour aan kan melden voordat de termijn voorbij is!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Jamco