Klacht: Klantenservice niet bereikbaar en kan niks aanpassen voor levering.

op 28 juni 2021 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Die knakker is langs geweest en zoals aangegeven ben ik er niet. Gisteren was ik er wel en heb er 1 dag voor vrij genomen en door hun eigen fout niet geleverd. Zou die dag (dinsdag) geleverd worden.

Nu willen jullie morgen weer langs komen maar ik ben er niet en kan niets wijzigingen omdat ik niet weer 1 dag ga vrij nemen om een pakket aan te nemen.

Gewenste Oplossing:

Vanavond nog langs brengen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 28 juni 2021 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Peter ,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te horen dat dit zo is gegaan.Ons excuses hiervoor.
Kunt u ons de tracking nummer van het pakket sturen?
Dan kunnen we de zending inzien.

Graag horen we van u terug zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen.

Met vriendelijke groet,

UPS Customer Service
Belgium The Netherlands

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Rutgers