Klacht: Klantenservice medewerkster c&a Zuidplein

op 22 januari 2014 over C&A in de categorie Kledingwinkels

Hierbij wil ik een klacht indienen tegen een klantenservice medewerkster genaamd *  (vermeld op bon) die mij op 17- 01- 2014 om 15:55 op een zeer respectloze onvriendelijke manier heeft behandeld. Ik wilde iets retourneren en legde uit dat haar collega perongeluk een artikel had gescand die ik alleen mee nam naar de kassa voor de prijs die ik uiteindelijk ook betaald had. Dit product wilde ik terug geven en mijn geld voor terug krijgen. Ze zei meteen met opgeheven stem nou ik snap er niks van. Ik nogmaals uitleggen. Dat ik simpelweg alleen iets kwam terug brengen. Zuchtend en klagend en met een opgeheven stem ging ze naar de bon kijken en was ze met haar computer bezig. Toen kreeg een bon zonder mijn geld. Waarop ik zei ik krijg nog geld van u als ik iets terug kom brengen. Toen zei ze weer boos en zeer onvriendelijk ik snap niet wat u allemaal bedoeld. Waarbij ze mij naast andere klanten ook belachelijk maakte door me uit te lachen. Ik voelde me ook gediscrimineerd door haar manier van handelen ik draag namelijk zelf een hoofddoek. Uiteindelijk smeet ze het geld op de toonbank en ze was zelfs te beroerd om de andere artikelen terug te stoppen in het tasje. Ik kreeg ook mijn oude bon niet mee met andere artikelen er op toen ik hier voor terug kwam gooide ze die zowat weer over de toonbank. Ik vind dit zeer slechte service en dan nog te bedenken dat ze bij de klantenservice werkt. Zo kan je absoluut niet met klanten omgaan! Zeer teleurgesteld.

Geen

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hoem