Klacht: Klanten’service laat niks van zich horen

op 28 juli 2017 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb gebruik gemaakt van een aanbieding voor een tijdelijk abonnement op Autoweek. Men was er snel bij om mij hiervan en bevestiging te sturen. Wel wilde ik zeker weten dat het een eenmalig een tijdelijk abonnement was een heb telefonisch contact opgenomen. Na een lange tijd in de was vr te hebben gestaan kreeg ik eindelijk iemand aan de lijn. Was geen enkel probleem en een bevestiging per mail zou volgen.
Na een paar dagen uiteraard geen bevestiging, dus ik het schriftelijk contact via de contactpagina ingezet. Binnen 2-3 dagen krijgt u een reactie!
Na 10 dagen nog maar een keer dit contactformulier ingevuld; “u krijgt binnen 2-3 dagen een reactie…..”

Ik heb het gevoel dat men bij Sanoma geen idee heeft wat een tevreden klant inhoudt. Waarschijnlijk moet er in de automatische reply “GEEN reactie ” staan in plaats van “EEN reactie”.

Uiteraard was men inmiddels al wel overgegaan op de automatische incasso van het abonnementsgeld. Die heb ik maar laten storneren zonder enige uitleg.

Prutswerk daar en dat terwijl de geprinte media zit te springen om abonnees…..jammerlijke miskleun; helaas had ik dezelfde ervaring ook al bij Veronica. Toevallig of niet is dat dus ook Sanoma…….

Ik laat een passende oplossing graag aan Sanoma over, alhoewel ik niet verwacht dat ze hier serieus op zullen reageren.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Slechte_klantenservice_Sanoma