Klacht: Klantenservice is RUK!!!!!

op 19 februari 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onderhand al 10x KPN aan de telefoon gehad alleen maar problemen en foutieve bestellingen door zeer slechte medewerkers. KPN heeft een 2e interactieve tv ontvanger vergeten bij mijn bestelling te zetten, vervolgens 4x over moeten bellen voordat er eentje opgestuurd werd.. is deze opgestuurd en kan ik vervolgens geen gebruik maken van mijn KPN Compleet zenderpakket omdat er nog een ‘order’ loopt! Bij deze ben ik klaar met KPN en zoeken ze het maar uit!!!!!!! Compensatie voor al het ongemak kennen ze niet en het personeel is zeer asociaal.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik netjes teruggebeld word volgens afspraak met een excuus en compensatie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chaverdil