Klacht: KLANTENSERVICE HANGT OP EN WILT NIET HELPEN

op 13 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Mevr.??? zegt goedemorgen ze praat heel snel en onduidelijk ik gaf aan dat ik drie boeken en daarbij behorende werkboeken had besteld en wilde graag de antwoordenboek. Nu vroeg ik haar of er een antwoordenboek was van de werkboekjes.
Haar reactie was gelijk dat ik terug naar school moest om de ISBN nummer op te vragen en zij dit niet zelf ging opzoeken.
Ik zei u w vorige collega’s waren behulpzamer zij hing gelijk op zonder mij verder te helpen.

Als die mevrouw wordt aangepakt zij hoort niet een klantenservice. Ik moest zowat een kwartier wachten en dan hangt zij op. Hoe onbeschofte mensen werken daar.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 13 oktober 2016 om 11:43 geantwoord

Beste Mete1981,

Wij vinden het erg vervelend dat je op deze manier behandeld bent. Dat is zeker niet de bedoeling en zeker niet de manier waarop wij willen dat onze medewerkers onze klanten behandelen. Helaas weet je geen naam en kunnen wij niet achterhalen wie je gesproken hebt. Wij willen je verzoeken nogmaals contact op te nemen en wij gaan ervan uit dat je nu wel naar behoren geholpen zult worden.

Onze excuses voor het ongemak.

VanDijk.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mete1981