Klacht: Klantenservice hangen steeds in men gezicht op!!!

Latifaj op 07 juli 2020 over Forever 21 in de categorie Internetshops - Kleding

Hallo ,

Ik heb een probleem met het bedrijf forever21.

Ik heb een order van €300 die ik retour wil sturen.
Ze hebben dit gratis naar mijn huis gestuurd , dus ik dacht dat dit nog steeds in Nederland was .
Wat blijkt niet dus …
Ik ben al een paar dagen alleen maar bezig met het pakket omdat Forever21 de eerste keer dat ik ze belde me vermelde dat ik een reguliere formulier moest uit printen vis hun site i.p.v. een DHL formulier zodat ik goedkoper uit zou komen…

DHL vondt ik te duur , dit was al 23 euro . Maar wat blijkt ik ga naar de post kantoor en de postkantoor zegt dat ik 45 euro moet betalen !

Nee dus dat ga ik niet doen..

Weer naar huis gefrustreerd om te kijken of ik die andere label van DHL kan gebruiken van hun . En ben naar een DHL punt gegaan, maar de DHL barcode werkte op een of andere manier niet van €23 die ze dan uiteindelijk van mijn bestelling zouden afhouden..

Weer gestressed!

Heb ik ze gebeld om te vragen wat het probleem is .
Ik moest dat vanuit mij uitprinten via DHL en dat het niet in Nederland zou werken( dit was een leugen want dat stond niet op de website) !

Ook zei die dat je geld terug zou ontvangen maar ik zie dat ze je geld met retourneren via bankkaart, Paypal etc. Niet meer terug geven… hij zei dit is alleen voor mensen die het terug geven in de winkel…. die krijgen niet hun geld terug alleen een tegoed..

Ook een leugen want op de site staat het heel anders.

Ik heb zelf nog niet betaald dus denk zelf dat ze daarom steeds op hangen in men gezicht omdat ze er niet uitkomen! Want de 23 euro retourkosten zijn ze ook bang voor dat ik het niet betaal uiteindelijk via klarna later.

Ik wil graag advies want , ik heb zelf nog niet betaald. Want heb klarna gebruikt daar betaal je achteraf. Als je iets wil houden.

Maar ik wil geen problemen net klarna zelf .

Ik ga die retour kosten niet zomaar betalen als het boven de 23 euro uitkomt… want dit verwachten ze van me..

Ik heb vele slechte reviews gelezen gisteren . En ze zijn blijkbaar failliet in Nederland .

Help a.u.b. Ik heb advies nodig…

Latifa.

Ik heb niet geholpen , er wordt steeds op gehangen in men gezicht door forever21 klantenservice.

Ik heb advies nodig over het retourneren van men kleding die ik besteld heb..

En of ik dat we of niet moet doen.

Eventueel naar hun hoofdkantoor hier in Nederland .

Maar die zijn onbereikbaar..

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Forever 21

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Forever 21 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Latifaj