Klacht: Klantenservice en examencommissie reageren traag

op 25 juni 2019 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De klantenservice van de LOI reageert zeer traag als het gaat om het beantwoorden van vragen. Ook vragen die via de examencommissie gaan worden pas na weken beantwoord. Antwoorden zijn kwalitatief slecht. Ik zit al 6 weken te wachten op een vraag over een examen maar krijg geen duidelijk antwoord op mijn vraag.
Vragen welke beantwoord worden door de studie coach worden wel binnen 2 werkdagen beantwoord, hier heb ik geen klachten over.
Doordat vragen zo slecht beantwoord worden heb ik dan ook twijfels over de inhoudelijke kennis van de LOI over de opleiding die ik volg.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een duidelijk en onderbouwd antwoord krijg binnen 5 werkdagen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bert_t