Klacht: Klantenservice doet niks!

SorayaV op 20 september 2021 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 september een klacht ingediend, de leveringsdatum van een topper werd niet nagekomen. Dit kwam door PostNL, maar de klant moet hier zelf achteraan gaan volgens Goossens. Dit geintje kost mij wel €30,- aan belkosten door servicenummers! En de klantenservice heeft 11 dagen later nog steeds niet gereageerd op de klacht…

Gewenste Oplossing:

Betere klantenservice verlenen en de gemaakte kosten vergoeden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Goossens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 21 september 2021 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben inderdaad een contract met Postnl.
Het is wel zo als we een pakket overdragen naar Postnl en er zijn vragen over een levering we onze klant altijd doorverbinden met postnl.
Zowel voor Postnl, Goossens en onze klanten is dit een kortere snellere lijn. We proberen hierin altijd de beste keuze te maken.
We vinden het spijtig dat dit als vervelend is ervaren.
We werken aan een snellere service onze oprechte excuses dat het mail contact langer op zich heeft laten wachten dan normaal.
Team Goossens

Alle klachten die gemeld zijn door SorayaV