Klacht: Klantenservice antwoord mijn emails niet

op 31 oktober 2015 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een bank besteld via leenbakker.nl en bij het bestellen wou ik mijn welkomsttegoed van 15 euro gebruiken. Ik heb dit over het hoofd gezien en toch mijn bestelling geplaatst. Dag later heb ik een mailtje gestuurd met daarin de vraag deze korting toe te passen en heb het code doorgegeven die nodig is om de korting toe te passen.

Ik kreeg als antwoord dat dit niet mogelijk is. Waarop ik geantwoord heb per mail ook dat ik dat raar vind en niet vind kunnen. Op mijn mail is niet meer geantwoord door leenbakker.

Slechte service en onzin wat ze vertellen. Korting met kortingscode moet altijd toepasbaar zijn.

Ik ben tevreden wanneer 15 euro welkomskorting is toegepast waar ik recht op heb. Mijn aankoopbedrag is 555 euro en ik wil hier die 15 euro korting krijgen waar ik een code voor heb gekregen bij aanmelden nieuwsbrief.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Isayuce