Klacht: klantenservice

op 28 augustus 2017 over Outlet-Avenue.nl in de categorie Internetshops - Kleding

hallo,

Ik bestel al een tijdje bij jullie en nu was het reeds een tijdje geleden en dacht gelijk aan de communicatie van mijn eerste bestelling. Ik kreeg geen reactie op mijn email met als gevolg ik paswoord niet kon aanpassen. Deze keer kreeg ik wel een telefoon uit Nederland van jullie technische dienst en die verwees me dan ook door om via email contact op te nemen. De telefonische dienst bij selectie 4, 5 of …. kreeg ik “helaas … ” te horen. Bij mijn meldingen kreeg ik het gevoel dat jullie met een interne dienst communiceerde. Ik denk dat het wel in de medewerkers hun voordeel is dat er bij handtekening geen persoonlijke naam staat. Ik weet ook niet of ik met dezelfde persoon communiceer of soms uit Nederland en/ uit België kan ook … nou wat heb ik me al geërgerd aan jullie diplomatie zonder EQ.

wanneer de bestelling wordt opgestuurd.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Outlet-Avenue.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Outlet-Avenue.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadia Van Kampen