Klacht: klantenservice

op 30 september 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn oven is (al voor de tweede maal) in panne na een algemene electriciteitspanne in onze straat. Hij toont op het display F07. Volgens het ondehoudsboekje komt daar een texhnicus van jullie aan huis.
Nu hoor ik dat niemand mij, zelfs maar bij benadering, kan zeggen hoe laat ik deze man of vrouw mag verwachten. Ik krijg een half uur vooraf een telefoontje.EEN HALF UUR? Dat wil zeggen dat ik geen kant uit kan. Dit terwijl ik voltijds werk en mijn verlof bijgevolg erg kostbaar is. Zelfs vanmorgen kon, of wilde, men mij niet zeggen hoe de planning van de betreffende technicus eruit ziet. Zelfs niet of hij of zij voor- of namiddag zal langskomen.
Ik vind dit een ongelooflijk slechte service, volgend op het feit dat mijn oven al twee keer op een dik jaar in panne is gevallen.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht ASAP een telefoontje om een afspraak te kunnen maken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door an koopmans