Klacht: Klantenservice 0

op 31 augustus 2018 over Fiber Nederland in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wilde mijn abonnement upgraden om meer internet snelheid te krijgen. Ik heb 60 min in de wacht gestaan, uiteraard ga ik niks meer upgraden, maar alleen opzeggen. Nul respect voor de klant.

Gewenste Oplossing:

Klantenservice op een niveau krijgen, 1 uur in de wacht kan echt niet. Mijn pakket opzeggen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fiber Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fiber Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fiber Nederland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fiber Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fiber Nederland

Heeft op 03 september 2018 om 17:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door tmishutin