Klacht: klantendienst algemeen

op 04 augustus 2016 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Mijn droogkast is 1 maand oud en geïnstalleerd door krefel.
verloop
1ste afspraak: 25/07/2016
technieker van whirlpool komt langs, constateert dat er een stuk kapot is in het toestel, hij zou dit stuk bestellen en dit de maandag erop komen installeren.

2e afspraak 01/08/2016
een andere technieker van whirlpool komt langs en is van niets op de hoogte, heeft het nieuwe stuk niet bij dus kan ons niet verder helpen.

klantendienst belt mij terug op zet mij voor een voldomme feit dat ze deze donderdag 04/08/2016 zouden langskomen, dit was de enige optie anders kon dit ten vroegste 17/08/2016.
dus weeral zorg ik dat wij thuis kunnen zijn, dit is de derde dag verlof dat ik hiervoor moet nemen.

Van morgen ben ik aan het wachten en dacht ik zal toch eens even bellen ivm mijn afspraak want aangezien de communicatie daar niet loopt zal er wel weer iets mis zijn.
blijkbaar is mijn afspraak ingesteld op 11/08/2016.

Dit noem ik echt met de mensen hun voeten spelen!
Ik zit ondertussen 4 weken zonder droogkast, krijg als enige antwoordwoord van de klantendienst: mevrouw wij kunnen u niet helpen.

Dit is een nieuw toestel dus ik zou graag echt worden verder geholpen.

Dus ik hoop dat ik er vandaag met mij contact opgenomen wordt.

Ik ben jarenlang bij Bosch geweest, zeer tevreden en dacht dat jullie een gelijkaardig bedrijf waren dus ik hoop dat ik hier toch iets meer service kan krijgen.

ik ben niet tevreden

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elina ceulemans