Klacht: Klantendienst

op 17 januari 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb meermaals doe gebeld na 4 tot 5 min aan de lijn te hangen lijn onderbroken…… na paar dagen 2 x te bellen uiteindelijk iemand aan de lijn gehad en gezegd wa ik voorgehad heb en dan doen of ze van niets weten en dat dat raar is ik heb zojuist mijn factuur van gsm gehad 12.49 € extra betalen door dpd ik wil dit bedrag dan ook terug want dit is erover …. mijn pakje heb ik uiteindelijk gehad maar nooit zal doe mijn pakje nog leveren nooit ….. als je al de tijd steekt om een veilige plaats te kiezen en ze nog te lui zijn om dit te doen en gewoon een briefje in bus steken en daardoor je continu moet bellen waar pakje is … Dus hoop hier een fatsoenlijke rechtzetting gebeurd

Ik zal pas tevreden zijn als ik mijn 12.49 euro terug krijg

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 18 januari 2020 om 17:31 geantwoord

Beste Dorien,

Bedankt voor je bericht. Ik vind het vervelend om te vernemen dat er onduidelijkheid is over je pakket.

Omdat jouw pakket geen levering in Nederland is, kan ik je helaas niet verder helpen.

Ik adviseer je om contact op te nemen met DPD België. Dit kan via een contactformulier op onze website www.dpd.be of telefonisch via 32 70 22 22 22.

DPD Customer Service NL

Heeft op 08 april 2020 om 11:39 geantwoord

Ik ga echt niet met heel verhaal opnieuw doen ben al genoeg v1n katje naar de muur gestuurd..... los het op

Alle klachten die gemeld zijn door DorienL