Klacht: Klantendienst

op 24 augustus 2017 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Openingsuren staat anders vermeld niet van 8-20 maar van 9-17. Groot verschil!!!

Andere zaak is dat ik gebeld heb met klantendienst en ik had Lander aan de lijn op 24 augustus 2017 om 09.00 en ik had mij vergist ivm met de betalingen omdat ik artikelen geretourneerd heb en andere artikelen terug besteld had maar ik vond hem niet vriendelijk, liet mij weinig uitspreken . Ik had 2 rekeningen openstaan waarvan 1 betaald was en andere was ik niet zeker of het juist was en hij steeds beweerde dat ik dat ander bedrag moet betalen zonder enige deftige uitleg van wat dat bedrag kon zijn, ik moest zelf nakijken wat ik allemaal besteld heb en het was zijn probleem op dat moment niet had ik sterk de indruk. Ik moest het maar zelf oplossen en nakijken. Ik besteld niet erg vaak maar ik betaalde altijd heel netjes mijn openstaande saldo bij jullie, klant verdiend wel betere service.

Zijn er genoeg andere website waar ik mijn behoefte kan bestellen dus zalando zeker voorlopig niet meer...heel correct met retournering en leveringen maar klantendienst 5 op 10....helaas.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zalando

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zalando nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Djava