Klacht: Klantenbedrog, actietarief is duurder dan normale tarief

op 14 mei 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb bij de Hema een cadeaubon gekocht van 40 euro. Met deze cadeaubon kan een hotelovernachting voor twee personen geboekt worden bij Fletcher Hotels. Bij boeking van de hotelovernachting moet er extra betaald worden voor het ontbijt en moet er een weekendtoeslag betaald worden bij een overnachting in het weekend. Dit is op zich niet problematisch, omdat dit ook netjes bij de voorwaarden staat aangegeven. De cadeaubon was 40 euro, het ontbijt 30 euro en de weekendtoeslag 20 euro. Dit is in totaal dus 90 euro (plus toeristenbelasting). Tot mijn grote verbazing zag ik op de site van Fletcher hotels dat dezelfde hotelovernachting (dezelfde kamer en dezelfde datum) tegen het normale tarief te boeken is voor 70,30 euro inclusief toeristenbelasting en ontbijt. Het komt er dus op neer dat als je gebruikt maakt van de ‘actie’, je 20 euro meer betaalt dat het normale tarief. Deze actie komt op mij over als klantenbedrog.

Ik ben tevreden als het verschil tussen het actietarief en het normale tarief vergoed wordt, dit komt ongeveer neer op 20 euro.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anjavanderbijl