Klacht: Klanten service niet bereikbaar

op 23 juli 2020 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 2 weken geleden o.a. een lamp en klok gekocht. Een van de lampen hangt scheef en de klok heb ik beschadigd uit de verpakking gehaald. Direct een mail gestuurd met foto’s, maar krijg de klanten service niet aan de lijn. Ook wordt er niet gereageerd op mijn email.Volgende dag nog 3 x gebeld. Er wordt niet opgenomen.
Vandaag nogmaals gebeld. Half uur in de wacht gestaan en daarna werd de verbinding verbroken.
Slechte service. Hoewel ze mooie spullen verkopen zou ik geen herhaalaankoop bij deze winkel doen.

Gewenste Oplossing:

Als ik zowel de lamp als de klok kan ruilen voor een goed exemplaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 24 juli 2020 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Ginkel,

Spijtig om te vernemen dat u nog geen antwoord op uw mail hebt gehad. Dit is zeker niet onze bedoeling geweest.

Ik heb uw melding in goede orde ontvangen en stuur deze door naar onze klantenservice met de vraag om u te benaderen. Uiteraard zullen zij een gepaste oplossing met u bespreken.

Met vriendelijke groet,

Margo Wolters - Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door F van Ginkel