Klacht: Klanten niet op volgorde helpen

op 05 juli 2012 over Only in de categorie Kledingwinkels

Deze klacht is niet recent, maar is me na al die jaren nog steeds goed bijgebleven.

Ik was in de Only kledingwinkel in Roermond en zag dat een paspop een superleuke 3 kwart broek droeg. Ik vond deze broek even later terug in de kledingrekken aan de zijkant, maar zag helaas dat mijn maat er niet meer tussen hing.
Ik was in mijn eentje aan het shoppen en vroeg een verkoopster of ze even voor mij achter wilde kijken of mijn maat er nog was. Ongeveer 3 seconden nadat ik mijn vraag had gesteld, komt een meisje van ongeveer dezelfde leeftijd als ik met haar moeder aanlopen en vroeg ze om exact dezelfde broek in exact dezelfde maat.

De verkoopster handelde als volgt (wat mij erg verbaasde):
Ze pakte de broek van de paspop af en gaf die aan dat andere meisje en haar moeder mee. Vervolgens zei ze tegen mij: Voor jou ga ik even achter kijken.
Na een paar minuten te hebben gewacht kwam ze terug met de melding dat de broek niet meer in mijn maat was.
Ik was toendertijd nog een klein meisje van 14 die niet echt voor haar recht durfde op te komen, dus ik had er tegen de verkoopmedewerkster niets meer over gezegd.
Vervolgens liep ik naar het meisje toe die de broek in mijn maat dus wel mocht passen en vroeg ik haar beleefd of ze hem wilde kopen. Ze bevestigde dat.
Teleurgesteld liep ik de winkel uit.

Voortaan klanten op volgorde helpen. En geen mensen voortrekken, omdat er een ouder iemand bij aanwezig is, of voor welke reden dan ook!!!

Alle klachten die gemeld zijn door K.Inez