Klacht: klanten benadering

op 18 augustus 2016 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

vandaag ben ik voor de 1e keer in het filiaal in Bovenkarspel geweest en was zoekende naar 2 parfums en div. make up artikelen.
Ik ben ook in het bezit van een klantenpas.
er was geen medewerker die vroeg of zij mij kon helpen, dus ik ben zelf gaan zoeken.
Het artikel die ik dacht te gaan kopen, viel qua verpakking tegen en het was voor mij een onbekende geur. Met dit artikel in mijn handen loop ik naar de make up afdeling en bij het terug lopen zet ik dit artikel op de plaat waar ik dit vandaan heb gehaald.
Ik word door een medewerkster hard aangesproken waar ik dit doosje met geur gelaten heb. Ik wijs de mw waar ik het op de originele plaatst heb gezet en vraag waarom zij dit vraagt. Zij zegt dat het niet hier hoort te staan.
Ik kreeg het gevoel dat ik van diefstal wordt verdacht, ik begrijp dat de dames goed moeten opletten, maar doe dit dan ook goed. Ik ben met een naar gevoel de winkel uit gelopen en naar een andere winkel gegaan.
Ik heb niet de intentie om nog naar dit filiaal te gaan. met vriendelijke groet Yvonne Jonker.

ik heb geen idee ik koop veel artikelen bij parfumerie winkels , maar dit is voor mij een reden om niet meer in die winkel te komen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sjaak.jonker@planet. nl