Klacht: Klant voorgelogen, afspraken niet nagekomen

op 22 december 2017 over Expert in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 11 december in het EXPERT Winkelmandje (destijds voor voor 108 aangeboden wegens kortings actie, nu voor 135)

Productnaam Aantal Subtotaal
PHILIPS HF3420/01 1 € 108.00
Totaal (inclusief BTW) € 108.00

Afhalen (na bestelling)
Bij Expert Maastricht over 1 werkdag

Op 13 december nog niks gehoord. Bij de winkel in Maastricht langs geweest. Artikel zou onderweg zijn maar nog niet binnen.

Op 15 december langs geweest bij de winkel in Maastricht. wederom werd mij verteld dat het artikel nog niet binnen was. Er was iets misgegaan zei men. Maar op uiterlijk 22 december zou het artikel dan binnen zijn.

Op 22 dec de winkel in Maastricht gebeld. Artikel was nog niet binnen. Zou pas 27 dec bij de leverancier zijn, en dan kon het nog tot januari duren voor het binnen was.

Mijn geduld is nu wel op. De Expert medewerkster bleef maar volhouden dat de fout bij de leverancier lag en dat ze niks verder voor mij kon betekenen. Aangezien het een kerstcadeau betreft heb ik daar natuurlijk niks aan. Ik heb haar gevraagd mijn bestelling dan maar te annuleren. Heb genoeg geduld gehad en er geen vertrouwen meer in.

Opm. Nog steeds staat (en stond) al die tijd zelfs vandaag 22 december nog steeds een levertijd van 1 dag genoemd op de website van EXPERT.

Of EXPERT webshop liegt, of de medewerkers bij EXPERT filiaal liegen. In ieder geval ben ik als klant aan het lijntje gehouden en voorgelogen.

Verder heeft EXPERT ook geen enkele vorm van compensatie voor mijn ongemak voorgesteld.

Als EXPERT stopt met liegen. Accurate informatie op hun website plaatst. Als levertijden waarmee geadverteerd wordt nagekomen worden. Als men stopt mensen aan het lijnt je te houden terwijl men afspraken niet nakomt. Als men als er iets fout gaat beter hun best doet voor de klant dan afschepen met we kunnen niks voor u doen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Expert over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door F.D.