Klacht: Klant onvriendelijke verkoopmedewerkster

op 10 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Geachte heer/ mevrouw
Vandaag Woensdag 7 September deed ik mijn boodschappen eens bij de Lidl in Zoetermeer aan het Petuniatuin 56. Dit ter waarde van 67,- euro.
Graag wil ik van u weten of het normaal is dat de verkoopmedewerkster dit was om 14.59 (kassabon) de boodschappen herhaaldelijk van de band op de grond laat vallen waardoor ik een aantal keren mijn boodschappen van de grond op moest oprapen! Kijk bij een keer geen probleem maar zij bleef herhaaldelijk de boodschappen bewust van het plateau ophopen waardoor de boodschappen op de grond vielen.Ik sprak haar hier op aan maar dat interesseerde haar niets. Want vervolgens liet deze verkoopmedewerkster wederom ook de kassabon van het plateau op de grond vallen i.p.v. van dit zoals het hoort even in je handen aan te geven. Ik heb dit niet eerder zo meegemaakt maar dit is geen service. Schandalig ik gooi mijn geld toch ook niet voor haar voeten op de grond. Nee deze verkoopmedewerkster zal het klantenbestand van de Lidl alleen maar verminderen als zij op deze werkwijze met klanten zo omgaat. Schandalig gewoon!

Dat deze medewerkster op haar gedrag aan wordt gesproken en dat dit ook wordt terug gekoppeld naar de klant. Zodat de klant weet dat hier wat meegedaan wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 10 september 2017 om 10:27 geantwoord

Heeft op 13 september 2017 om 21:38 geantwoord

De oplossing van Lidl per email was dat ik een tegoedbon zou ontvangen voor het ongemak.
Vandaag kreeg ik deze per post binnen maar de brief die er bij zat geeft aan dat ik een tegoedbon krijg van €10,- maar de toegevoegde tegoed bon is een waardebon van €5,-. Dus dat klopt niet.

Alle klachten die gemeld zijn door minka1