Klacht: Klant onvriendelijk personeel

op 23 augustus 2016 over Toys XL in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Vandaag 23 augustus was ik bij Toys Xl in alexandrium.
Bij binnen komst wou ik geld wisselen aan de klantenservice voor een kleine kinderwagen, zodat mijn zoon z’n speelgoed zelf mee kon rijden.
De personeel gaf mij een AN munt prima was blij. Ik deed het in de kar die bij de ingang stond en nam het mee.
Ik kocht een groot wagen best zwaar legde het op de kar samen met me zoon happy naar de kassa, ik reken af rijdt de kar naar de ingang waar al die karretjes staan!!
Komt een jongen medewerker naar me toe ik denk hij komt voor de munt die ik bij hem heb geleend eenmaal staat de medewerker bij me ik zeg bedankt en geef de munt loop naar de uitgang met me zoon.
Ineens spreekt de medewerker me aan van mevr mag ik de bon zien!!! Ik weet ff niet wat me overkwam ik zeg natuurlijk laat hem de bon zien.
Medewerker zegt tegen mij u gaat via de ingang naar buiten vandaar dat ik de bon vraag, heel vaag ik sta bij de uitgang er staat uitgang!
Ik zeg joh dit is toch uitgang was zo boos ik denk me zoontje staat bij me ga niet in discussie.
Medewerker zegt niets staat er stilletjes bij met een oudere medewerker, ik loop boos weg.
Na 10 min loop ik binnen en loop naar de klantenservice oudere medewerker die van het begin af aan erbij stond vraagt aan mij komt u het terug brengen ik zeg ja, we lopen naar een andere kassa krijg me geld terug.
Mag er ook een excuus bij, helemaal Helemaal niets medewerker wenst me een fijne dag, en doet alsof er niets aan de hand is.

Wanneer de situatie wordt neergelegd bij de 2 medewerkers, wat eigenlijk fout was? En een excuus zoals het hoort!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Toys XL

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toys XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barsa