Klacht: klant onvriendelijk en inflexibiliteit door starre regels en leugen over autoleverancier

op 09 maart 2020 over Rentalcars in de categorie Autoverhuur

1 RentalCars verbiedt de medewerker om administratieve wijzigingen aan te brengen om een probleem op te lossen. In dit geval is Rentalcars niet bereid om een andere betalingswijze te accepteren, zoals een andere creditcard.
2 Rentalcars weigert de auto om te zetten op de naam van de bijrijder.
3 het duurt een dag voordat een andere auto is gereserveerd. Het zou eenzelfde contract zijn, maar de 2e bestuurder bleek niet aangemeld. Ook dit blijkt voor Rentalcars een onoplosbaar probleem. Zij is niet bereid om een aanpassing te maken.
4 Het koste moeite om

Wijzigen van de starre grenzen en onjuiste weergave van de beperkingen. Bij administratieve problemen mag de medewerker van Rentalcars WEL een eenvoudige aanpassing maken als het gaat over betaling en noteren van een bijrijder (en mogelijk nog andere eenvoudig te wijzigen gegevens die direct verifieerbaar zijn.

Rentalcars zegt dat wijzigen niet kan doordat de autoleverancier niet bereid zou zijn om dingen te wijzigen. Dat is niet waar.
KekkyAvis heeft het probleem direct opgelost toen we Rentalcars omzeildepasseerde.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rentalcars

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rentalcars nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door avhorne