Klacht: klant onvriendelijk door ass. gedipl. drogist

op 04 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

“Sorry, kan 1 van u mij helpen met de door mij bestelde foto’s”?
Uw medewerker gaf non verbaal aan geen zin te hebben mij te helpen met foto’s die door mij waren besteld. Ik zou maar goed kijken. Het wijst zich vanzelf.
“Sorry mevrouw ik heb foto’s besteld”.
Kijk maar in die lade als ze er niet in zitten dan krijg ik ze volgende week.
Bij de kassa heb ik nogmaals gevraagd omdat mijn mailtje van 30-06-2016 waarop vermeld dat mijn bestelling klaar lag bij Kruidvat, Veldhoflanden 6-7, 7542 LA Enschede.
Zaterdag 2 juli wilde ik mijn bestelling afhalen.
De medewerkster bij de kassa vroeg aan de ass. gedipl. drogist hoe e.e.a. in zijn werk ging. Ze krijgt als antwoord: ik heb toch net gezegd dat ze volgende week pas komen!

Ik ben een vrouw van 63 jaar en ik wil niet brutaal in alle lades of kasten kijken. Ik wil gewoon geholpen worden als ik erom vraag. Als er geen tijd is wil ik ook wachten tot er tijd is. Maar de dames kwamen van achter en hadden een privé gesprek. Ik had de indruk te storen.
De jonge dame in kwestie is erg jong en beschikt bij lange na niet over klantvriendelijke benadering.

Door de klanten van uw filiaal aan de Veldhoflanden 6-7, 7542 LA Enschede, word door vele klanten omschreven als kattig en onvriendelijk. Ze gaan liever naar winkelcentrum Zuid op de Wesselerbrink te Enschede.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Imelda van de Walle