Klacht: Klant onvriendelijk

op 28 juni 2017 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter had een ticket gekocht bij vliegwinkel.nl naar zuid Afrika en belde om het vlucht nummer te krijgen. De meneer kon haar niet helpen en was zeer onvriendelijk. Vandaag heeft mijn vrouw gebeld en kreeg toen een dame aan de lijn die ook nog nooit van klantvriendelijkheid had gehoord. Zij werd ronduit onbeschoft behandeld en er werd zeer slecht geluisterd naar haar. Uiteindelijk kreeg zij de informatie maar ze voelde zich echt zeer slecht behandeld. Ik zal mijn dochter dan ook aanraden nooit meer bij jullie te boeken.

Gewenste Oplossing:

Excuses van lijken mij op de plaats

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door jeepee61