Klacht: Klant onvriendelijk

op 27 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik had iets gekocht. Bij de kruidvat vandaag wat spullen voor mijn vakantie.

Ben gelijk naar huis fiets na mijn aankoop. En eenmaal thuis zat er iets niet in mijn tas wat ik wel heb afgerekend. Een lipbalsem. Ik ben gelijk terug naar huis gefietst en kwam weer bij de kruidvat aan. De gene die mij had geholpen stond natuurlijk nog schter de kassa. Ik vertelde mijn verhaal. Ze keek in een la bij de kassa en zei nee ligt er niet. Ze stond met nog een collega en zeide tegen elkaar ja dan heeft een klant mee genomen. Ja zei meisje tegen mij dan heeft een klant het vast mee genomen. En klaar was het.

Ik vond erg onvriendelijk ik heb iets gekocht waarvan het niet in mijn tas terecht is gekomdn maar bij hun achter bleven is. En wiedt eigenlijk niet naar oplossing gezocht maar gewoon gezegd dan heeft andere klant het meegenomen en klaar.

Ik had fijn gevonden als er oplossing gezocht werd. Ik weet niet of je zomaar het zelfde mocht mee geven. Maar had nu gevoel dat mijn fout was en mijn eigen schuld

Kom ik nu dag later terug maar zat 15 min tijd tussen de aankoop en terug gaan.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Debjes