Klacht: klant onvriendelijk

op 06 juni 2016 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

mijn nieuwe ongebruikte persoonlijke ov pas werkt niet (is dood)
hiermee stond ik bij de bus ik moest vervolgens een kaart van 3 euro kopen heen en terug dus 6 euro
ik heb inmiddels contact opgenomen bij klanten servicev
volgens deze heb ik keus uit twee mogelijk heden
of 11 euro betalen die ik later terug krijg of een formulier invullen dat is dan gratis maar dat duurt twee weken
en dat voor een kaart die ik nog niet gebruikt heb en dus zo van hun gekregen

Gewenste Oplossing:

zo snel mogelijk een nieuwe pas zonder betalen
en mijn onkosten vergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door janouburg@kpnmail