Klacht: klant krijgt spooknota gepresenteerd

op 06 juni 2016 over Beltegoed.nl in de categorie Telecomwinkels

Via Ziggo heeft de klant een nota van van beltegoed.nl gepresenteerd gekregen. Zij geven aan dat
Een abonnee is verantwoordelijk voor het gebruik van de diensten die hij bij ons afneemt, ook als hij deze niet zelf gebruikt.Ondanks dat er bij de klant wordt vernomen dat er misbruik is gemaakt van de telefoonrekening.

Het mail adres wat er bij de bestellingen vanuit het telefoonnummer zijn opgegeven is:
frensel40@hotmail.com
Naar dit email adres hebben wij dan ook onze producten geleverd.
De producten welke besteld zijn zijn paysafecodes,
Met paysafecard betaal je op het internet bij alle bekende aanbieders op het gebied van games, social media & communities, muziek, film & entertainment en andere branches.
Meer informatie vind je op: https://www.paysafecard.com/nl-nl/
Helaas is voor ons niet na te gaan wat er met de codes gebeurd nadat deze zijn uitgegeven omdat wij daar als verkooppunt geen zicht op hebben.

Ziggo’s reactie:
Uit het onderzoek dat wij hebben uitgevoerd is gebleken dat de door uw cliënt betwiste verbruikskosten terecht in rekening zijn gebracht. Mogelijk kunt u of uw cliënt contact opnemen met de eigenaar van het betreffende e-mailadres of kunt u de politie hierover informeren. En de klant dient de betreffende kosten te betalen. Hoe kan ik samen met de klant hier een vuist tegen maken.

Dherl Deekman
Samen Doen

Wanneer ook gevolgen voortvloeien uit het feit dat deze rekening frauduleus is...en de klant wordt kwijtgescholden

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beltegoed.nl over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beltegoed.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dherl Samen doen