Klacht: Klant is blijkbaar geen koning bij ziggo

op 19 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Elke drie maanden betaal ik netjes mijn factuur dit is ook nooit geen probleem geweest .
Sinds deze maand was het opeens wel een probleem. Omdat ik het geld niet meteen tot mijn beschikking had heb ik een betalingsregeling aangevraagd en blijkbaar is de link in mijn spam berichten terecht gekomen helaas was ik te laat voor de betaling . Gelijk ziggo gebeld de medewerker aan de telefoon deed net alsof ik iets heel ergs had gedaan en er was niets meer te regelen het leek wel of ik de hoogste baas aan de telefoon had en dat hij op mijn factuur zat te wachten echt deze medewerker verdiend een pluim om mensen de mond te snoeien . Maar goed via de chat toch nog iemand kunnen spreken die wel de klant koning vind en die heeft een nieuwe betalingsregeling aangevraagd. Ik zou een mail kunnen verwachten en daar heb ik ook netjes op gewacht ook tussen de spam berichten gekeken want ik dacht ik moet deze fout recht zetten van mij kant.
En dan komt het s morgens open ik mijn mail en zie een mailtje met een betalingsregeling en een betalingslink . Gelijk aangedrukt en betaald in de middag dacht ik ,ik ga toch even bellen met Ziggo wanneer ze mijn diensten weer aan zullen sluiten.
Deze medewerker vertelde mij dat ze helemaal geen betaling binnen hadden gehad!! Ik wist toch zeker dat ik betaald had waar is dat geld dan gebleven ook vertelde deze medewerker dat ons hele contract afgesloten is … uiteindelijk zag ik dat er een hele andere naam in de mail stond en een ander klantnummer.
Toch weer terug gebeld naar Ziggo maar liefst 3 keer. Maar niemand kon mij verstaan en snapte het allemaal niet.
Terwijl andere mensen mij heel goed horen door de telefoon en de klacht heel duidelijk is . (Ik heb een mail van iemand anders gekregen en deze rekening overgemaakt met de link uit de mail)
Klachtenformulier ingevuld maar helaas geen reactie van Ziggo. En dan nog niet gesproken over dat ik een rekening van iemand anders heb betaald omdat Ziggo te slordig omgaat met privé gegevens van hun klanten.
Dit geeft aan dat je als klant geen fouten mag maken en Ziggo wel. Wij betalen 130 euro per maand we hebben regelmatig last van storing maar wij zijn niet de mensen die elke storing aan de telefoon hangen. Ik vind dat je dan wel normaal een oplossing kan zoeken.

Wanneer Ziggo ons een excuus aanbied om hoe der met klantgegevens om gegaan word ,en met ons tot een oplossing komt om toch ons contract verder te laten lopen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeffrey Verboom