Klachten Cijfers en Trends
Plaats | Bedrijf | KlachtenS | VerschilS | ||
---|---|---|---|---|---|
# | Naam | nov 23 | okt 23 | ||
1 | Douwe Egberts | 2 | 2 | 0 | 100% |
2 | Krups | 1 | 1 | 0 | 100% |
3 | Nespresso | 1 | -1 | 2 | 50% |
Total aantal klachten | 4 | 1 | 3 | -33% |
Oplospercentage
1 | ![]() |
![]() Nespresso heeft een oplospercentage van 0%. 0%
|
---|
![]() |
![]() Zosnel.nl heeft nog 49 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Nescafe heeft nog 44 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() DeLonghi heeft nog 47 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Douwe Egberts heeft nog 24 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() dolce-gusto.nl heeft nog 37 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Senseo heeft nog 24 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |
||
![]() |
![]() Krups heeft nog 39 klacht(en) nodig voor een plaats in de ranglijst. |